Menu górne

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nowości !

Cześć ! Tu Alex. :)

Wchodząc na MSP zauważyłam pierwszą zmianę - nowa strona logowania. :)

(Obrazki ułożone w kolejności, tak jak na MSP - przynajmniej ja tak mam)

Niestety, na niektórych zdjęciach pojawiają się znienawidzeni przez użytkowników Pixi Star oraz Zac Sky. Zapewne Wam się nie podoba i pojawią się hejty na MSP.
Teraz strona główna nawiązuje do teraźniejszego MSP, bo tamto było jeszcze pomiędzy najnowszym, a starym MSP.

Mało tego !
Zmienili również ikonę jak i okładkę "Stwórz i Oceń".



Reszta w "Stwórz i Oceń" się nie zmieniła.

A co do profilu... nie wiem, czy mam błąd, czy to nowa, głupia zmiana, ale nie mam połowy profilu:

Sprawdzałam, czy jest to na innych kontach - owszem, jest. To chyba jest nowość, ale pozostaje pytanie - jak mamy znaleźć czyjeś filmy, zdjęcia, artbooki, itd. ? Zmiana jest bezsensu, całkowicie nie przydatna - bez urazy.

To chyba już wszystko, jeżeli coś przegapiłam - piszcie !
Znalazce nowości nagrodzę hmm... prezentem z listy? :)

~Alexandra st 100 a

EDIT (03 czerwca 2015): Nowe aktualizacje wraz z powyższymi.

Mamy rozwiązanie pustej prawej strony profilu. MSP dodało nową zakładkę "Projekty", w której możemy znaleźć utworzone w Design Studio projekty przez daną Movie Star.


Oraz jest jeszcze jedno, lecz dla Was pewnie bardzo mało znaczy, ale do magazynu Fame dodano bonus za Love It na zdjęciach.


Gdy znajdziecie więcej zmian, nawet bardzo drobnych, możecie dostać prezent, nawet z listy życzeń w podziękowaniach. ^_^

~Alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...