Menu górne

niedziela, 7 czerwca 2015

What Time Is It? - Cosplay's z "Pora na przygodę".

Cześć ! Tu Alex.

Nowy konkurs - nowe looki. :)
Rozśmieszyło mnie to, że wszystko jest z serialu "Pora na przygodę". XD
Więc mam aż 4 cosplay'sy.

Marcelina

Oryginał:

Tak naprawdę, nie jest to codzienny strój naszej Marceliny, ale wybrałam ten, ponieważ jest ten strój w konkursie. :) Wszystkie jej stroje w serialu są następujące:
Cosplay:


Świetnie mi wyszedł, co nie? :) Na dodatek wyniósł 2200 sc - miał być tańszy, ale nie znalazłam dobrych butów. :/ A co najgorsze - jest VIP. :(

Królewna Ognia

Oryginał:

By: pora-na-przygode.wikia.com
Cosplay:


Wydaje mi się, że wyszedł mi wspaniale ten Cosplay, a Wam? :)
Dobra wiadomość: tani look - 1725 sc. Zła wiadomość: JEST VIP ! :/

Księżniczka Balonowa:

Oryginał:
By: pora-na-przygode.crazylife.pl
Przepraszam za kiepski obrazek. :/
Cosplay:


Doskonale sobie poradziłam, nieprawdaż? :) Look kosztuje... 0 sc (XD) - jedyny look za darmo :') - 13 diamonds. :(

Cała ekipa (:D):

Znalezione obrazy dla zapytania Królewna Balonowa pora na przygodę
By: pora-na-przygode.wikia.com
Fionna
Przeróbka Finn'a.

By: pora-na-przygode.wikia.com
Cosplay:


Haha, miałam nie zły pomysł, żeby użyć tych włosów z konkursu "Emo Dreamers", co nie? :D
Z tego co wiem, jestem pierwsza z tym pomysłem, więc wolałabym, żeby nikt mnie nie kopiował. D:

To już wszystko !
~Alexandra st 100 a

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...