Menu górne

wtorek, 14 stycznia 2014

Jak zrobić avatar moviestar na xat ?

INSTRUKCJA:


Robimy screen swojej moviestar:
Najlepiej takiego rozmiaru:


Potem robimy np. post z tym obrazkiem. :)

Klikamy na obrazek i on się powiększa :)

Potem klikamy na niego prawym przyciskiem myszki.



Wklejamy w miejsce avataru.



I mamy avatar !!
Mam na dzieję że pomogłam.

AKTUALIZACJA: (1)

Uwaga: Jak robisz screen i wklejasz w paint'a, nie używasz "WYTNIJ" tylko musisz
użyć "PRZYTNIJ" to są różne przyciski. Np. MissAlexa tak robiła i nic jej nie wychodziło.
Więc teraz, w tej aktualizacji chcę pokazać jak przycinać.
Przepraszam, mam nowoczesną technologię.
Windows 7 dlatego przepraszam jak ktoś ma np. Windows xp albo coś...

Mamy takiego paint'a:


Już tłumaczę czego nie wytnij. 
Jak wycinasz to znika zaznaczony element a zostaje ten nie zaznaczony.
Natomiast jak użyjemy przytnij, czyli zaznaczymy element którego nie chcemy się pozbyć.
Wtedy klikniesz przytnij, to automatycznie pomniejszy Ci się to białe pole na którym rysujemy,
pomniejszy się w rozmiaru takiego jakie było zaznaczenie, równości, by nie ucięło obrazka :)
Wtedy wyjdzie nam prawdziwy screen. 
Tak podążamy:
( Ja tam bazgroły narysowałam XD )


( Jeżeli nie dojrzysz, to kliknij na obrazek.)



To wszystko !!! :)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...