Menu górne

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Kellow skradziona po raz 2.

Nie dawno Nikuss N ukradła konto Kellow. Zmieniła hasło, e-mail. Biedna Kellow nie odzyska konta :( Założyła nowe. Nie powiem jakie. Wcale Kellow nie usunęła konta Nikuss N. Nikuss N sama sobie usunęła konto i zgarnia na Kellow a wszyscy w to wierzą. :/

Teraz jest nowa Hackerka !! :o Nią jest Ricca105 i ona ukradła konto Kellow po raz 2. Może chce oddać konto Kellow za pomocą włamania MOŻE ! Ale chyba nie sądzę. Nikuss N nie wie jak Ricca105 włamała się na Kellow bo pisała że nie włamie się już nikt. Wiem że to Ricca105, bo usunięte są wszystkie najki a dziewczynę zmieniono na Ricca105. Nie lubię tych włamań :( Po co to? ,,Przykazanie 8. Szanuj bliźniego swego."  Chyba przez ten powód, będę miała zamiar odejść z MSP. Założyłam bym grę Online taką o modzie, kreatywności i tyle :) Ale nie umiem :/ Jak się pytam mojego 18 letniego brata to nie powie mi, bo mam nie zakładać żadnych gier :/
To na tyle, dziś już koniec postów moich. Jestem Online na chat :) Pa. :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...