Menu górne

czwartek, 21 sierpnia 2014

Sklepik

Sklepik - chodzi o to, że daję Wam zamówioną rzecz, a zapłatą jest np. oglądnąć mi film na MSP.


1. Lista rzeczy które można zamówić

Tło na bloga za oglądnięcie 2 seków/filmów.
Gif za grafa.
Muzyka na bloga (Listen to Music albo Scm Player) za oglądnięcie 7 seków/filmów.
Chat na bloga za oglądnięcie 4 seków/filmów.
Nagłówek na bloga za oglądnięcie 6 seków/filmów.

2. Gdzie składać zamówienia i co jest potrzebne ?

Składać zamówienia można na
do alexandry:
e-mail: alexandrast100a@gmail.com
poczta na MSP: alexandra st 100 a

do AMYLIGHT:
e-mail: amylightgabriela@gmail.com
poczta na MSP: AMYLIGHT

Wymagania, by przyjęto zamówienia:
• Nick na MSP i blog badź e-mail
• Opis wyglądu tła/chatu/muzyki/nagłówka/gifa, oraz co ma być na tych rzeczach, a także jakie piosenki mają być na odtwarzaczu.

3. Gotowe zamówienia - co się z nimi staną ?

Żeby dostać podgląd gadżetu musisz tylko dopisać to do zamówienia.
A później dostaniesz wiadomość z linkiem do podglądu bądź screenem w wiadomości. Jak wolisz.

Sposób dla gadżetów (np. chat, odtwarzacz muzyki) (są dwa sposoby)

1.Kod HTML zostanie wysłany emailem do osoby wraz z instrukcją wstawienia kodu HTML na bloga, żeby gadżet na nim był.
2. Zaprosicie mnie do współtworzenia z blogiem i dodam Wam ten gadżet, później się usunę z bloga.

Sposób dla grafiki (czyli np. nagłówek, tło na bloga) (są również dwa sposoby).

1. Grafikę wyślę na gmail z którego było wysyłane zamówienie wraz z instrukcją do wstawenia.
2. Zaprosicie mnie do współtworzenia (ale tylko jeżeli nagłówek bądź tło na bloga, bo gif można umieścić wszędzie) i ustawię grafikę.

5 komentarzy:

  1. nie kapuje :3 powiem ci coś obejrzyj mój pierwszy artbook
    proszę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ten artbook nazywa się impra
    błagam o love it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to bajcio :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z nickiem? Nie znajdę Twojego artbooka bez nicku.

      Usuń
  2. Hej na msp jestem black life 8888 plis zaproś jak chcesz ;)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ja jestem na MSP (NEW) konto Emily RockStar 500 zapraszać do znaj misie ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...