Menu górne

wtorek, 26 sierpnia 2014

Czas na nas !

Witajcie.
Jak widać wszyscy powoli odchodzą, nasza załoga się rozpada.
Blog zostaje nie martwcie się.
Nie usuwamy go z powodów różnych.
Przecież nie odchodzimy na zawsze !
A poza tym jest tu wiele cennych notek które są cały czas dostępne dla Was. :)
Powody dla których odchodzimy wyglądają tak:
• Zbliżająca się szkoła - ja oczywiście jestem jak dla Was kujonką dla mnie jestem prymuską.
Amylight też przygotowywuje się na wszystko, nie mamy czasu na wszystko.
• Jestem chora. Wzdęcia i takie tam. :/

Więc to wszystko.
W połowie września znowu będziemy aktywne !

Z pozdrowieniami, AMYLIGHT oraz alexandra st 100 a

2 komentarze:

  1. Takie mam pytanie.... czemu się nazwałaś AMYLIGHT? POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amy to imię. Light to jasny. Jasna Amy.
      Wiesz, takie coś mi się spodobało.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...