Menu górne

czwartek, 18 grudnia 2014

Christmas Wedding

Cześć ! Tu Amy.

Przygotowałam dla Was dużo looków, i to naprawdę, które powinny przypaść Wam do gustu.


Look 1 (x2)


Looki kosztują 2025 StarCoins. Nie drogo, moim zdaniem.

Kolory:

Zielono-czarny:


Czerwono-granatowy:




Look 2


Look kosztuje 2973 StarCoins. To fakt, że drożej kosztuje, niż poprzedni, ale i tak jest tani.

Kolory:



Look 3



Hmm... Pewnie się dziwicie, skąd wzięłam taką sukienkę. ;)
Otóż, nie ma takiej w konkursie, ale użyłam kombinacji jednej sukienki, oraz spódnicy dla VIP.
Jeżeli nie jesteście VIP, nie martwcie się ! Możecie kupić bez tej spódnicy, a look i tak będzie wspaniały.

Kombinacja:



Kolory:



Look 4



Look kosztuje 2250 StarCoins/ Nie drogi, prawda ?



Myślę, że looki się podobały. ;) W sumie zrobiłam 5 looków, bo na początku są dwa w jednym.

~AMYLIGHT

1 komentarz:

  1. Fajne looki :) Właśnie trafiłam na tego bloga i wydaje się on fajny. Może zostanę stałą czytelniczką...Kto wie? Narazie czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...