Menu górne

wtorek, 10 lutego 2015

Śmieszne błędy/wpadki [2]

Cześć ! Tu Alex.

Powracam z resztą wpadek/błędów ! :D

Ok. Zacznijmy od...

Czarnego pokoju ?



Jest to błąd, w którym pokój jest czarny.

Dalej taki miałam śmieszny błąd...


... gdzie przeglądałam filmy (seki) i znalazłam takie filmy obok siebie.
1. Brak filmu
2. Biały film
3. Czarny film
Umiem zrobić taki czarny film ! instrukcja - KLIK !

Ok. Dalej taki bug. Kiedy sobie gadałam i zauważyłam, że osoba za długo pisała, tak naprawdę wysłała, ale nie widać, to se powiększyłam, no i szybko zaczęłam pisać wiadomość, wysłałam i otóż co się stało:


Jak oglądałam filmy i szybko kliknęłam "Podziel się ze znajomymi" i wszystkie nicki zmieniły się na "USERNAME". Data i komy zostały bez zmian. A tam gdzie jest kosz, to mój komentarz. :D


Ok. 4 błędy ? 4 błędy. Tak jak w poprzednim. I będzie tak dalej.

~alexandra st 100 a

2 komentarze:

  1. A ja kiedyś miałam taki błąd, że weszłam w grę "Ubierz się", było mało osób, potem jakaś osoba zaprosiła mnie do tej gry, kliknęłam i wyskoczyło mi "Przepraszamy, ale ta gra już nie istnieje". Potem napisałam do koleżanki, że wyskoczyło mi takie coś, a ona mi odpisała, tylko że wysłała pustą wiadomość.... xD Napisała, że miało być "Aham :D". Widzicie? 2 błędy w jednym! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przepraszamy, ale ta gra już nie istnieje" to nie błąd. Osoba, kiedy zaprosi Cię do wspólnej gry, żadnej osoby nie będzie, a ona także wyjdzie, to tej gry już nie będzie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...