Menu górne

poniedziałek, 3 listopada 2014

"Czarne" filmy - jak zrobić ? - poradnik.

Cześć, tu Alex.
Chciałam przedstawić częsty błąd kiedy robimy seki.
Robimy w tedy czarny film.
Tego "przeźroczystego" i białego nie wiem jak zrobić, ale wiem jak czarny zrobić.

Pewnego razu jak oglądałam seki wyszukane w filmach wyskoczyło to wszystko obok siebie:


A więc, żeby zrobić czarny film musi być to niestety 10 sek.
No cóż...
Jest kilka prostych kroczków:

1.Wchodzimy w filmy.
2. Klikamy ikonę czyli "stwórz nowy film" i szybko jak pojawi nam się w prawym górnym rogu ikonka zapisywania, to ją klikamy.
3. Zapisujemy (wtedy już nie trzeba się spieszyć).

Możecie zobaczyć.
Zrobiłam kilka takich filmów na naszym pomocniczym koncie:
Burgundy Hair


~Alexandra st 100 a

1 komentarz:

  1. HAHA :D działa ja zrobiłam biały nie wiem jak :D czarny też zrobiłam ;) dziękuję za instrukcję ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...