Menu górne

piątek, 21 listopada 2014

Jak zrobić AniGif (Gif) ?

Cześć, tu Alex.
Instrukcja pokazuje nam, jak korzystać z PhotoScape przy tworzeniu Gifa.

1. Gdzie pobrać ?

Uwaga ! W niektórych przypadkach mogą być wirusy.
Tak się składa, że jak ja pobrałam, to przy instalacji wyskoczyło mi coś takiego
"Czy na pewno chcesz otworzyć ten program?
Uruchomienie tego programu jest niebezpieczne"
No i trochę ze strachem potwierdziłam otworzenie programu.
Nic się nie stało, chyba że mój antywirus nie wykrył wirusa (miałam wtedy chyba AVG, aktualnie mam Avast!).

Można także za darmo pobraż z softonic.pl (klick) (z tam tąd pobierałam)
Wybaczcie, ale nie ma takiej strony w której nie będzie wirusów. :C

Tak się składa, że jak ja pobrałam, to przy instalacji wyskoczyło mi coś takiego
"Czy na pewno chcesz otworzyć ten program?
Uruchomienie tego programu jest niebezpieczne"
No i trochę ze strachem potwierdziłam otworzenie programu.
Nic się nie stało, chyba że mój antywirus nie wykrył wirusa (miałam wtedy chyba AVG, aktualnie mam Avast!).

Chyba, że chcecie znaleźć stronę bez wirusów, to wpiszcie w google "PhotoScape download"

2. Tworzymy Gif krok po kroku

1. Wchodzimy w Photo Scape i klikamy AniGif.

(kliknij, aby powiększyć)

2. Jak wejdziemy wygląda to tak; a więc w prawym górnym rogu jest przycisk "dodaj" - klikamy.

(kliknij, aby powiększyć)

3. Wyskoczy nam "mini" lista i wybieramy "dodaj zdjęcie"
Wtedy otworzy nam się okienko (podobne gdy zapisujemy plik, lub go przesyłamy) i wybieramy zdjęcie (używaj plików jpg, png oraz gif).


4. Gdy zdjęcia już dodaliśmy, ustawiamy własne efekty, czas itd.
Większość wytłumaczona na zdjęciu.
• Dokładnie Wam wytłumaczę tylko ten "czas":
A więc, czas zdjęcia, to ustawienie w którym
wybieramy ile ma trwać jedno zdjęcie.
Np. jedno może trwać 3.40 sekund, drugie 5 sekund.
Rozmiar gifu wynosi od 1 MB. Zależy to od efektów i ilości zdjęć.

(kliknij, aby powiększyć)

5. Zapisujemy.


Mój gif (looki, które już są zamieszczone na blogu, są w menu)
Wyniósł 1,4 MB
(efekt: wyjeżdżanie od prawej)
 Można także dodawać jeszcze "rysunki" na zdjęcia.
Np. kwiatka, minkę itd.
Również robimy to w PhotoScape, ale w dziale "Editor".


Myślę, że instrukcja przydatna.

~alexandra st 100 a

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...