Menu górne

niedziela, 8 lutego 2015

Śmieszne błędy/wpadki [1]

Cześć ! Tu Alex.

Ten post będzie o śmiesznych błędach/wpadkach na MovieStarPlanet.
Zebrałam masę błędów np. Movie Star bez twarzy. :D
Niektóre to bugi, które występują podczas lagów. By do nich dotrzeć trzeba wykonać pewne kroki.

Będzie to podzielone na kilka części. Wydaje mi się, że ta seria nigdy się nie skończy, bo błędy na MSP zawsze występują, a teraz jest ich co raz więcej.

To błąd w którym nie ma wszystkich ciuchów z konkursu "The Rebellion"


Nie jest ciekawy, ale cóż. Zostawiam najlepsze na koniec.

Teraz błąd z animacją. Wiem, że dużo takich i prawie wszystkie mają takie błędy, ale cóż...




Dalej mamy kolejny błąd w sklepie.
Ten jest śmieszniejszy !


Byłam w dziale "nowości" i jak zawsze po lewej był look.
Jest on z konkursu "Eco Warriors". Za szybko przeszłam do odzieży...

Błąd z datą pewnie każdy zna. Wykryłam go bardzo dawno temu, chyba we wrześniu 2014 roku.
W Polsce go jeszcze nie było, natomiast występował na innych serwerach.
Z początku myślałam, że to hackerzy, jednak nie.


Jest to w profilu jakiejś osoby. Data utworzenia konta zmienia się na styczeń 1901 roku. MSP wtedy nie istniało całkowicie. Wyświetlenia profilu są wyzerowane.


Resztę błędów pokażę w kolejnej części.

~alexandra st 100 a

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...