Menu górne

czwartek, 26 lutego 2015

Fairytale Fever

Cześć ! Tu Alex !

Nowy konkurs - nowe looki. :)

Zdążyłam zrobić dwa looki, ponieważ nie mam weny do tego motywu. Mam nadzieję, że chociaż te dwa się spodobają, ale wątpię. :/ Motyw pochodzi od "Krainy Lodu", jak widać, włosy są Anny, a ciuchy hmm... jakby to powiedzieć... wszystkich ? I tak tego nie oglądałam, ale mniej więcej wiem.

Look 1


Look jest zgrabny, jego kolory są bardzo zgrane - szary i jasnoturkusowy. Look wynosi 2625 StarCoins, a łącznie ciuchów mamy cztery.
Kolory:


Look 2


Look jest bardziej klasyczny, ale te kolory go trochę ożywiły, Wydaje mi się, że te kolory nie są do siebie stworzone, ale po prostu nie miałam weny twórczej do tego motywu - mówiłam na początku.
Look kosztuje podobnie, tylko jest droższy o 225 sc, czyli w sumie jest 2850 StarCoins. Look posiada 5 ciuchów, czyli jedną rzecz więcej od tamtego, bo tutaj dodałam jeszcze jedno akcesoria.

Kolory: Niebieski i różowy, dokładniej indygo i różany.


Dziękuję za przeczytanie. ^_^
Mam nadzieję, że się chociaż odrobinę podobało, pomimo dzisiejszego mojego braku twórczości. ^^

~Alexandra st 100 a

PS: Zapraszam na bloga zyciostwo-na-msp.blogspot.com, na mój nowy imgur oraz imageshack.
Przypominam także o tym, że można u mnie składać zamówienia na kursor oraz na loga, które zajmują mi ok. godzinę pracy, więc pojawiają się natychmiastowo. Gotowe już zamówienia, można zobaczyć na moim imageshack i na imgur, podanym wyżej. Oczywiście publikuję, kiedy osoba się zgodzi. Naprawdę warto, bo jeszcze nie dostałam negatywnej oceny. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...