Menu górne

piątek, 27 lutego 2015

Redaktorzy

Cześć ! Tu Alex.

Jestem sama na blogu. Amy niestety robi sobie przerwę, ma coraz mniej czasu. ._. Potrzebuję kogoś, kto by pisał za nią. Zapotrzebowania będą... hmm, normalne. A więc, osoba musi:

• Mieć ortografię (można zignorować ten punkt, bo i tak będę poprawiać błędy orto.)
• Pisać posty co najmniej raz na dwa/trzy dni
• Potrafić robić screeny
• Mieć konto blogger/google+ (byleby poczta gmail)

Więc w komentarzach musi być także udostępniony gmail (chyba, że chcesz go podać na priv, to na MSP), nazwa użytkownika oraz coś o sobie i wysokość umiejętności. Wiek jest nie konieczny. Maksymalna liczba osób które przyjmę, to dwie. Więc jak to się mówi - kto pierwszy ten lepszy. Także też będę zważać na opisy. Osoby, które zatrudnię, będą miały okres próbny na miesiąc. Za dobre sprawowanie, można zostać na stałe. Za brak aktywności przed/po okresie próbnym, można zostać wyrzuconym, chyba, że to wcześniej mi się zgłosi.

Każdym dziękuję za dobre chęci i zgłoszenia. Mam nadzieję, że spodoba się tu pracować co niektórym. Także mam zachętę :D  Osoby które się zgłoszą, dostaną drobny upominek. :)


~Alexandra st 100 a

2 komentarze:

  1. Zgłaszam się! Jestem Zuzia mam 12 lat i interesuję się rysowaniem, msp (serio? :o) no i to chyba tyle... Bardzo podoba mi się blog, i myślę że spełniam te warunki.
    Kontakt?
    Msp: Zaylie
    Gmail: Zaylie2003gmail.com
    PS. Mam (w miarę) duże doświadczenie w blogowaniu. Jeżeli mnie wybierzesz to proszę o jak najszybszy kontakt c:
    ~Zaylie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...