Menu górne

środa, 4 lutego 2015

Big Game Party

Cześć ! Tu Alex.

Wiem, że późno ponieważ już jutro (czwartek) będzie następny konkurs, a ja i AMY miałyśmy dużo czasu, po prostu tak zleciało, dużo obowiązków i nauki, co poradzić. Nie przynudzam już i przechodzę do looków. Myślę, że się spodobają.

Look 1
Od AMYLIGHT


Amy użyła purpurowego z takim odcieniem niebieskoszarym.
Włosy są w pełni czarne i nie wtapiają się w tło. Look przypadł mi do gustu, a Wam ?
Widzicie to 0 sc ? Nie pamiętam ile look wynosił, a to zero sc, to dlatego, że wyłączyła sklep i włączyła, a wiecie, że jak wyjdzie się ze sklepu z przymierzanymi wcześniej, a nie kupionymi rzeczami, to po wejściu są z powrotem.

Kolory


Look 2
Reszta looków jest ode mnie. Kolorów nie dodam, ponieważ looki są z tableta.


Look jest granatowo-bladoróżowy. Look wynosi 2525 StarCoins.

Look 3


Użyte w nim kolory są ładne, jasna żółć oraz beż zbliżony do różu/fioletu.

Looki są trzy, jak widać. Nie zdołałam zrobić więcej, ale wydaje mi się, że trzy wystarczą.

~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...