Menu górne

niedziela, 13 kwietnia 2014

Klinika piękna - dobranie oczów, ust itd (nie VIP).

Hej Wam !
Jestem właśnie chora... ;p
Raz niższa, raz wyższa gorączka.
A i bardzo długo szukałam co napisać, bo większość postów jest napisane przez Alexandrę st 100 a (Gabi)

A więc mam dla Was poradniczek, w którym pokażę Wam, jak ładnie dobrać twarz. c:

Pierwszy krok, to dobranie oczów:
Możemy wybrać te cztery (po to, żeby każdemu przypadły do gustu, a te są najlepsze). 







Kolory, których możemy użyć do oczów: (Te są najlepsze i dlatego też każdemu powinno spasować do gustu.) 



A więc oczy nie są drogie, a cena też nie będzie droga. c;

Krok drugi - nos

Są 3 nosy nie VIP, ale jednak z tych 3 są tylko 2 do wybrania, bo są to najlepsze nosy, których się używa (są one bardziej realistyczne).





Krok trzeci - usta

Są tylko 3 usta nie VIP, a więc używamy tych jednych ust. c;




Kolor ust:



Krok czwarty - karnacja (inaczej kolor skóry).



Najlepiej to wygląda bez cieni do oczów, ale jak chcecie to napiszę. c;
Tylko kolor sami ustalacie ! 

Ja Wam pokażę które można wybrać, bo reszta to taka jest bardziej EMO...
A jeszcze inne bardziej karnawałowe, a chociaż... Nie muszę się tłumaczyć. :)



A więc to wszystko. :)
Mam nadzieję, że docenicie moją pracę, ale nie zmuszam do korzystania z tego !
TO TYLKO PORADNIK NA MODĘ.

~ AMYLIGHT




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...