Menu górne

wtorek, 1 kwietnia 2014

Najgorsze co mnie spotkało... :c

Hej. :c
Przez ten tydzień nie będę pisać postów, bo mam karę na kompa. :c
A dlaczego ?
Otóż, moi rodzice dowiedzieli się co ja wyprawiam w szkole...
Spadły mi majtki na W-F. ;_;
I rozmawialiśmy, a potem chcą żebym dała im zeszyt korespondencyjny i tam była nagana za gadanie na lekcji, a obiecałam rodzicom tego więcej nie robić. Wytrzymałam nie gadać na lekcji tylko 5 miesięcy. XD
No i stąd ta kara. ;_;
No, ale przynajmniej się po uczę. XD
Ale też będę potajemku pisać Wam posty z telefonu.
A teraz jestem na kompie, wstałam z łóżka o 7:00, wtedy mama śpi (tata w pracy, brat na praktykach) i sobie piszę posta, nawet nie słyszy klawiatury i skrzypiącego fotela. XD
Jestem naprawdę sprytnym lisem. XD
A właśnie...
Nie pisałam jeszcze w tym tygodniu o sobie. :D
No to mój tydzień. :))
Wygrałam konkurs ortograficzny w realu i miałam 1 miejsce (między klasowy).
Potem miałam Gminny, wszystkie szkoły, z Zalipia, Wielopola.
Wtedy porażka, mówili, że wygrałabym, bo miałam 3 błędy ortograficzne.
Ale, wszędzie gdzie kropki wstawiałam przecinki i liczyło się błędy podwójnie, bo po
kropce jest duża litera, a po przecinku nie jest. ;_;
Było tylko 1-5 miejsc i nie zajęłam żadnego.
Przegrałam puchar...
Strasznie żałowałam i się nie pozbierałam, jak zobaczyłam swoje dyktando.
Dopiero po dniu wróciłam normalna.
To na tyle, pa. ♥
~alexandra st 100 a
PS: nie chce mi się obrazka wżucić, chce mi się spać. ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...