Menu górne

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ok, daliście czadu, chcecie mnie się pozbyć ? Ok, to żegnajcie. - Nie ma już odwrotu.

Ok, rozumiem, chcecie się mnie pozbyć.
No dobrze.
Jeżeli tak...
Mi naprawdę przykro.
A więc, teraz AMYLIGHT będzie prowadzić tego bloga.
Mam nadzieję, że potrafisz robić szablony...
Albo chociaż nie, bo to już nie mój blog.
Więc nie zażądzam.
A więc chcieliście się mnie pozbyć, to piszę post pożegnalny.
Mam też dużo do tego:
(z aska)
Ok, 1 powód do pozbycia się mnie.

To pogadaj z nią na MSP, na priv. -,-
Jeżeli prywatnie, to odpowiedzi na pytania są publiczne w profilu aska, 
a więc wiesz. -,-


Więcej nie pokażę.
Odwrotu nie ma !
Nie wracam, mimo Waszego błagania.
A instrukcji szukajcie u redaktorek !
A jak nie potrafią, to nie ma co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...