Menu górne

sobota, 27 grudnia 2014

New Years Masquerade

Cześć ! Tu Amy.

Na początek chciałabym wszystkim życzyć szczęśliwego nowego roku 2015 !

Przygotowałam dla Was dużo looków + 2 od Alexandry.

Look 1


Unikatowo co nie ? Sukienka to unikat. :)
Look kosztuje 2550 Star Coins.
Według mnie jest słodki !

Kolory:


Look 2 (x2)

Są to looki od alexandra st 100 a


Look jest śliczny, nieprawdaż ? 3950 star coins, byłby tańszy ze względu na sukienkę.
Włosy... skąd je znalazła ? Są unikatowe. Włosy są z looku jej dawnej przyjaciółki, niestety nie pamiętam nicku, ale zaczynał się na "miss".
Podmieńcie na jakieś ładne falowane długie włosy.

Kolory:




 Kolejny look:


Look jest niezły, ale włosy powinny być czarne. Stylizacja kosztuje 2375 sc.

Kolory:



Look 3
(oczywiście, dalej są moje)


Look kosztuje 2025 Star Coins, nie jest drogo, a bynajmniej starałam się, by tak było. ;p

Kolory:


Więcej looków nie mogę zrobić, wybaczcie mi. Mam obowiązki.
Kiedy tylko dam radę, zrobię więcej z tej kolekcji.

~AMYLIGHT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...