Menu górne

czwartek, 25 grudnia 2014

Czyżby kratki "zniknęły" ?

Cześć ! Tu Alex.

Kiedy się zalogowałam, myślałam, że znowu jestem zablokowana z byle powodu, ale jednak się zalogowałam z czarnym tłem, a potem wyskoczył czerwony napis na tym tle.

(kliknij, aby powiększyć)

Nie będę się tłumaczyć o co chodziło z tym "scenariuszem", wybaczcie.

Dziwne to trochę, bo tą wiadomość napisałam dwa dni przed tym ostrzeżeniem.
Może to jakiś błąd... może miałam być zablokowana, ale wystąpił ten błąd i dali mi ostrzeżenie...

Postanowiłam sprawdzić, czy ostrzeżenie wróciło, więc napisałam przekleństwo w statusie.
Niestety, zakratkowało. Już myślałam, że na serio kratki zniknęły, ale od początku mi to "śmierdziało".

~alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...