Menu górne

środa, 12 listopada 2014

Jak dodać zdjęcie do artbooka ?

Cześć ! Tu AMYLIGHT.
Dużo osób prosiło mnie o tą instrukcję, więc właśnie ją piszę.

1. Musimy wejść w zdjęcia, a potem wybrać zdjęcie które chcemy dodać do artbooka.
2. Na górze będzie znak "tylko znajomi", klikamy to.
(screeny z konta Alexandry)

(kliknij, aby powiększyć)

3. Wyświetli nam się okno ze zmianą nazwy, a pod tym będzie możliwość wybrania
stanu widzenia zdjęcia. Wybieramy publiczne (uwaga ! wtedy mogą oglądać Movie Stars, których nie masz w znajomych !)



4. Wchodzimy w arta, tworzymy artbooka i dodajemy zdjęcia. :)

A skoro to już skończyłam, to bardzo proszę o zobaczenie dwóch artbooków alexandra st 100 a
pt. "Tofik dog #1" i "Filuś !!! #1", jeżeli się nie obrazi, to trochę dziwne nazwy.
Przynajmniej zobaczcie... to nic nie kosztuje.


Mam nadzieję, że co niektórym pomogłam.

~AMYLIGHT

3 komentarze:

  1. Ale jak dodać to zdjęcie do arta? Bo jak mam upublicznione, to klikam na to że chcę dodać zdjęcie do artbooka i pokazuje mi się że muszę upublikować zdjęcie, a już to zrobiłam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...