Menu górne

niedziela, 22 czerwca 2014

Klinika piękna - dobranie oczu, ust, itd. (EMO, nie VIP)

Cześć, tu Amy. ;)
Kontynuuję serie z "Klinika piękna".
Bardzo dawno napisałam ostatni post z tej serii. Ohh...
Miałam wprowadzić 3 style: Emo, normalny, VIP.
Teraz EMO. Oczywiście nie VIP. Mój następny post powinien być o Emo z Vip'em.
Otóż zniknęło trochę, a raczej dużo oczów i innych.
Oczy powinniśmy wybrać ostatnie. Podobne do tych obok, które są VIP.
Właśnie te najbardziej pasują.
Kolor wybieramy czarny.


Wybieramy dodatek.
Będzie najlepiej.
Wtedy będzie efekt. ;)
Cień do oczu, to ten dodatek.


Cień zostawiamy taki jaki mamy, czyli początkowy.

Teraz nos.
Wybieramy ten normalny, realistyczny.


Czas na usta !
Wybieramy takie jakie ja mam, ale koloru czarnego:



A na koniec... Karnacja ! (wygląd, kolor skóry człowieka, zwłaszcza twarzy).
Do Emo jest zawsze biała. ;)
Biała karnacja jest na drugiej stronie.


Za wszystko wyjdzie 1250 sc. Nie za niska, nie za wysoka cena.
Chociaż na obrazkach widać 950 sc, ale ja nos miałam zakupiony.
Jeżeli seria postów "Klinika piękna" Wam się spodobała, to proszę pisać w komentarzach. :)

Przypominam, że blog może się źle wyświetlać ze względu na remonty.
Mi się to podoba. :)
Resztą zajmę się ja.
Czyli chatem, muzyką i nagłówkiem..., bo Alex zrobiła se wakacje.
Niech sobie odpocznie. Ciężko tu pracuje. Jest główną redaktorką i graficzką.
Od razu zapraszam na jej Instagram.
Wgl, po lewej na pasku można to zobaczyć: "view on instagram" czyli jej link do profilu.

Papatki xD
~AMYLIGHT
pozdrowionka♥♥♥






3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...