Menu górne

czwartek, 19 czerwca 2014

Przepraszam za nie pisanie postów + blog w remoncie.

Cześć. :)
Tu Gabrielle. xD
Przepraszam za długi termin nie pisania postów. :/
Miałam formatować laptop z Windows 8 na Windows 7, ale to dlatego, że nie ma płyty do 8. :/
Ale... Doszłam do mniej drastycznego oczyszczania. :)
Czyli oczyszczanie dysku do początkowego stanu. ^.^
Później zaczęłam wszystko od nowa.
Pobrałam co mi potrzeba, jakieś tam gry, przeglądarki, itd.
A co najgorsze usunął mi się ważny folder ze screenami do MSP i TFM... Zapomniałam przenieść to na Pendrive. >.<
Dlatego muszę wszystko zrobić i wrócić do pisania. -_-
Ok. Teraz ten +...
Czyli blog w remoncie.
Chciałam trochę odświeżyć ten blog.
Będzie inny i to całkiem.
Zrobiłam to co trzeba z moim starym blogiem i działa jak powinno, szybko się włącza, itd. :)
Więc jak tam działa to i tu zadziała.
Zrobię szablon podobnie do starego bloga, ale trochę inny to będzie. :)
Jak wszystko wypali dam znać. ;)

Pozdro, Alex :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...