Menu górne

czwartek, 11 grudnia 2014

Konkurs Grudzień 2014

Cześć !

Nie jest to konkurs, ale można coś zdobyć.

Każdy kto się zgłosi i zrobi najważniejszą rzecz wygra nagrodę.

Nagrody:
Dla każdego 1200 starcoins ! (nie hackowane, ani nie oszukane !)

Co trzeba zrobić:

1. Wpisać w komentarz lub na MSP do mnie swój nick i napisać, że bierzesz udział.
2. Zaprosić przyjaciela na mój email: alexandrast100a@gmail.com (jak to zrobić ? Wchodzisz w przyjaciół i będzie "zaproś przyjaciół i otrzymuj starcoins" - kliknij, dalej wpisujesz email podany wcześniej).

I tyle !

Jak to działa ?

Kiedy "zaprosisz znajomego" na mój e-mail odbiorę wiadomość na swojej poczcie i będę zdobędę te 6 levele na nowych kontach z linku w poczcie.

Więc to wiadome - wyników nie będzie, bo nagroda dla każdego, kto się zgłosił. :)

UWAGA ! "Zaproś znajomego" na mój email 6 razy !

Zgłaszanie trwa do 18 grudnia 2014 roku.

No więc, w trakcie dni do 18 będę robić 6 levele, abyście zdobyli sc.

+ Bonus ! Zawsze kiedy robiłam ten 6 level na takich zaproszonych kontach, miałam zarobione ponad 1000 sc. A więc każdy dostanie po kilka prezentów z listy życzeń !

~alexandra st 100 a

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...