Menu górne

niedziela, 20 kwietnia 2014

Co się stało, i jak tego uniknąć, gdy MSP będzie od połowy ekranu ?

Hej. :)
Tak nagle siedziałam na oficjalnym ask'u bloga i nagle widzę pytanie typu: "Co się stało ? MSP ładuje mi się od połowy ekranu, co mam robić ? ;C" (tylko nie było to do mnie, było w strumieniu).
Większości, a nawet moja starsza koleżanka nie wie, jak tego uniknąć.
Więc pomyślałam i ja napiszę o tym posta. :)
Więc...
Dlaczego tak się robi i co jest przyczyną ?
Właśnie... u góry tam jest całe czarne, a na dole, od połowy jest MSP.
U góry jest taka ukryta reklama, możliwe, że jej nie widzimy.
To sprawa ulepszenia " BlockNsurf" co jakoś nie jest ulepszeniem. ._.
Na każdych innych stronach też to działa i sprowadza to nawet wirusy, więc czym prędzej trzeba się pozbyć "blockNsurf".
Ale jak ? (najpierw napiszę, potem obrazki.)
To tak: wchodzimy w historię przeglądarki, potem klikamy rozszerzenia, i wyłączamy tylko "BlockNSurf".
Mam nadzieję, że macie też rozszerzenie, które blokuje reklamy..., bo to też potrzebne, ale mimo wszystko nie zablokuje niewidocznych reklam od "BlockNSurf". ._.
Ok, powinno zadziałać, jeżeli nie, zjedź niżej po obrazkach i przeczytaj 100% działającą instrukcję. :)

(na zielono zaznaczony AdBlock (program blokujący reklamy).)

A tu zasłoniłam na jaki gmail jestem zalogowana w google chrome (nie google+), bo to jest mojego brata, który wstawił tam imię i nazwisko... -,-



(nie które linki są zakryte z powodu prywatności).

^Kliknij, aby powiększyć^

I tam jak dojdziemy powinien być widoczny BlockNsurf, którego trwale usuwamy.

A jeżeli nie pomogło, to tu jest 100% instrukcja która pomoże.
Czyli, musimy zrobić to samo w pierwszej instrukcji, a potem pobrać program o nazwie "SpyHunter", którego można pobrać za darmo na dobreprogramy.pl .
Potem tego używamy, by pozbyć się wszelkich wirusów i nie potrzebnych dodatków/rozszerzeń w wyszukiwarkach, np: Google Chrome. :)
Obsługa SpyHunter'a jest bardzo łatwa, więc bez problemu można zrobić to co chcemy zrobić. :)

A teraz przedstawię instrukcję AMYLIGHT...( a to dlatego, że już niech wszystko będzie w jednym poście, powiedziała).
 A więc to nie jest o usuwaniu BlockNsurf, tylko można najechać na puste czarne tło nad połową ekranu MSP i przesuwać rolką w górę, ale moim zdaniem, to nie rozwiąże problemów. ._.


PS: jeżeli usuniemy blockNsurf, to on już nigdy się nie pojawi, chyba, że go pobierzesz z oficjalnej strony.
Ale to nie tylko na MSP działa, ale na wszystkich stronach których występował !


~alexandra st 100 a







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...