Menu górne

czwartek, 17 kwietnia 2014

Jesteśmy zagrożeni ! - Nowy hacker jedzie po nas, jak po maśle ! ._.

Hejka.
MSP jest zagrożone ! ;_;

Nowa hackerka, jej nick na MSP, to HackeRussia.
Jest ona z Rosji. Hackuje użytkownika co popadnie, najbardziej fejmów (tych sławnych i bogatych).
Jej dziadek, to podobno władca Rosji - Putin. Stworzył hacki, i ta dziewczynka musiała dorwać się do tych hacków. Coś zrobiła i nie można jej wyszukać w wyszukiwarce znaj.
A teraz hackuje wszystkie serwery !
Dowiedziałam się, że hackuje różne gry dla dzieci, np: Transformice. ;_;
Ma też bloga: Natashha-msp.blogspot.com
Tam są ponumerowane hacki.
Według mojego liczenia wyszło ich 9. ;_;
Niektóre zostają usuwane lub nie do oddania.
Biedna ALAKINGA została shackowana, z tąd jest Oflinne.
Hackerzy wypisują ich hasła które mieli, ale hackerzy je zmieniają.
Niektórym zmieniają też e-maile, po czym konta nie mogą odzyskać.
Shackowane osoby to:

1. ANNA GRA
 
Już odzyskała na szczęście. :)

2. Wybranka_00

Jeszcze nie odzyskała.

3. Jasiek11

Nie jestem pewna czy odzyskał. ._.


4. Wiki328

Nie odzyskała konta.


5. Polishsoltys

Nie odzyskał.



6. Snaimme

Niewiem.


7. Angellax

Nie odzyskała konta.


8. ALAKINGA

 Tego to ja niewiem. ._.


9. VampireGirl10




To tyle osób !
Będzie ich więcej, a zamiar ich jest shackować Arli, Theyla (którą próbowali, ale ona ma jakiś program anty-hackerski).

A tutaj o HackeRussia (Natashha): (skopiowany ich post).

" Jestem Natasha.
Sprzedaje leki na ból dupy głowy.
Hackuje w gry dla dzieci.
Lubie doprowadzał je do płacz.
Pozdrowienia w Petersburg.
Bye. "

Ona używa google tłumacza, jak widać, źle tłumaczy na każdy język ! >.<
Dlaczego hackują (skopiowany ich post.)

" Wielu z was się o to pytać.
Ja teraz wam mówić.
My to robić, by oduzależnić osoba od MSP.
My zabierać konta, by właściciel odpoczywać od ta gra!
My chcieć przez to pokazać, że MSP być tylko gra, a nie wszystko!
Po jakiś czas my oddawać konta do ich właściciel.
Nie jesteśmy źli!
My to robić dla dobra graczy MSP.
(Nie hackujemy na zamówienie).
Pozdrawiam, Sienne i Natasha! "

Jak już mówiłam google tłumacz źle tłumaczy, ale da się doczytać.
Ja komentuję to tak:
Że oni to jacyś ******** (bez obrazy ._.) 
hackują biedne dzieci !
Każdy wie, że ta gra to nie wszystko. -,-
Kiedyś ta gra była dla 5 latków, teraz biedne dzieci mają czego się bać.
A tego co mają się bać, to dorosłych osób które nie wiedzą co robią.

To są osoby chyba gorsze od AnonyMouse, TheDolly i Nikuss. -,-"
Jak te hackerki o których piszę, to mogą mnie za to shackować, takie są wredne.
Więc trzymajcie mnie za kciuki. ._.

~alexandra st 100 a
Papa♥

PS: Bez obrazy za wszystko, ale musiałam udzielić informacji ! :(

3 komentarze:

  1. ONA DO MNIE PISZE POMOCY !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się podszywa pod wnuczke Putina -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam tego bloga.ostatni jej post byl o tym ze fajnie sie z nich smialo i wogóle

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...