Menu górne

sobota, 7 lutego 2015

Safer Internet Day 2015

Cześć ! Tu Alex.

Mam dla Was trzy looki - wszystkie moje.

Look 1


Look moim zdaniem jest ładny. Jest nie VIP i kosztuje 3425 StarCoins. U mnie na MSP są czasami takie lagi, że zmienia się ostrość obrazu. I tak właśnie teraz jest. Za bardzo ostre.

Użyte w nim kolory się nie zlewają. Jest to seledynowy i czarny, a kolor włosów to blond.


Look 2


Look zainspirował mnie stworzonym kompletem przez MSP - naszyjnik z sercem, spodnie oraz buty mają ten sam wzorek. Look częściowo jest VIP oraz kosztuje 2025 SC i 10 Diamonds. O wiele mniej niż poprzedni. Kolory w nim to zielony i czarny, oraz beż jako włosy.


Look 3


Może i nie wyszedł mi najlepiej, ale chyba jest ładny. Ten look także zawiera rzeczy VIP i jego suma wynosi 2225 star coins i 7 diamonds. Jego kolory są następujące:
Pomarańcz, bordo/czerwień i czerń jako włosy.


Myślę, że looki przypadły do gustu.

~Alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...