Menu górne

wtorek, 19 sierpnia 2014

MovieStarPlanet od 13 lat

Witajcie. Tutaj AMYLIGHT.
Chciałam Was powiadomić, że MovieStarPlanet nie jest od 5 lat. .-.
Teraz dla mnie to głupota.
Bo MSP to gra dla dzieci.
A teraz od 13 lat.
Dowiedziałam się ze strony MovieStarPlanet na Facebook.
Opis był po Angielsku...
Kiedy przeczytałam ten opis w tłumaczeniu to pomyślałam se, że moderatorów pogięło.
"MovieStarPlanet
Witamy na oficjalnej stronie Facebook MovieStarPlanet! Ta strona jest dla fanów w wieku 13. Jeśli masz poniżej 13 lat, prosimy odwiedzić www.MovieStarPlanet.com"
A co najdziwniejsze... Duńskie msp jest do przodu z aktualizacjami, a wiek który trzeba wprowadzić jest dopiero na Amerykańskiej wersji, co jest o wiele z aktualizacjami do tyłu, bo nawet Polska jest w przodzie ( o wieku w poście niżej ).

Sprawdziłam czy naprawdę MSP jest od 13 lat.
Czyli ustawiłam wiek na Grudzień 2009 lat, ale i tak konto się założyło.
Nie wiem teraz o co dokładnie chodzi. :/
Powiadomienia będą cały czas dodawane na bloga.

~AMYLIGHT
 

2 komentarze:

  1. Facebook jest od 13 lat dla tego tak piszą PS fajny blog POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym wieku chodzi chyba oto , że np. ustawisz , że się urodziłeś/aś w 2000 w listopadzie to usuną cię z msp jak skończysz 17/18 lat czyli w 2017/18 roku w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...