Menu górne

wtorek, 14 stycznia 2014

100 levele na Polskim MSP

No dokładnie to nie wiem... Wczoraj dodano nowe  levele. Najwyższy widziałam 60 ale i tyle też może być, bo nie którzy tak pisali ;-; Jest wyrównane z Irlandzkim, ale dawno tam nie byłam i trzeba sprawdzić.
No i szybciej zarabia się level jak na Irlandzkim. Są levele na procenty. Więc to jest screen najwyższego level'u chyba każdy zna ALAKINGA i nic się nie zmieniło cały czas jest pierwsza w rankingu.


Pochwalcie się w komentarzu jakie macie level'e, bo każdy jak weszedł to miał np. 10 zmieniło się na np. 14
Właśnie miałam 10 i pół, teraz mam 14 i pół.
Screen z procentami: ( Wszystko o Polskim.)



Dziś już nie napiszę chyba posta. Będę robić nowy avatar blogger.
Mam konto blogger a MissAlexa ma google+ 
Obok postów jest pasek. Zjedź na sam koniec i kliknij na mnie ( alexandra st 100 a )


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...