Menu górne

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szkoła:(

Jesteśmy z Gabi raczej ''prymuskami'' więc....
Przynajmniej ja:
:/Trudno powiedzieć...
Nie wiem czy codziennie będą posty:'(.
Smutne...
Ja mam maseeee nauki.:'(.
Ale mam nadzieję ,że to uszanujecie.
Posty myślę ,że będą codziennie.
Pewna nie jestem.
Dziękuje za tyle wyświetleń.

Mamy już prawie 100 postów :o.
Ale raczej co jakiś czas będę wchodzić.
Czwartki mam najgorsze ,bo od 8:00 do 16:00...
Takkk.....
Więc wtedy będą krótkie notki.
                                                        Kocham was.
                                                                       Wasza Ola
                                                         Pozdrawiam
                                                Oleczka;*
Ps.:To bardziej list nisz notka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...