Menu górne

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jutro do szkoły :/

Będę więcej pisać niż MissAlexa ( Olcia ) Jak będą dni szkoły, bo ja mam od 8:00 do 12:35.
Do domu wracam autobusem szkolnym, ale tylko na przystanek a tak to od przystanku do domu mam kilometr ;-; Moi rodzice są w pracy, a ja jestem odpowiedzialna i kujon XD
Chodzę z moimi sąsiadami jeden do drugiej drugi do czwartej, okropnie jest z tym młodszym ;-; Nie chcecie wiedzieć jak ;-; młody wyzywa, przeklina ;-; Więc schodzi do 13:00 No mało mam zadań domowych, bo wszystko zrobimy w szkole tylko że czekamy na trzech z klasy, bo jeden pisze po literce, drugi nie umie dodawać a trzeci tak samo a my przy obwodach jesteśmy ;-; 15:00 napiszę post, bo muszę być z moją babcią, bo w domu nikogo nie ma ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...