Menu górne

niedziela, 5 stycznia 2014

Nasze profile zostały zmienione.+ 100 level.

Nasze profile zostały zmienione :)) Takie jak pokazywałam wcześniej na poście o Irlandzkim MSP ! Są teraz różowe ! :))  Tak przyciełam screena że mam 0 level XD a mam 10 :)

Wiem krótki post, ale żeby Go przedłużyć to dodam do tego posta post o nazwie: ,,100 lvl"

Otóż na Irlandzkim są 100 level'e  a my mamy 25 level'e. Za to oni mają procenty na fame a my nie :( I właśnie tam szybciej otrzymują fame. Do tego jak oglądniemy filmy dostajemy 5-10 fame a jak ocenimy to 40-100 fame ! :/ My tak nie mamy więc chyba opłaca się w tamtej wersji grać no jeśli ktoś potrafi Angielski :/ A o to screen znalezionego najwyższego levela.

Nie dawno ona miała 33level !
A pamiętacie konto Arlija z MissAlexa?
Właśnie my się wleczemy z tymi levelami a tam ?
Lecą po kolei Przeczeż Arlija (MissAlexa) miała nie dawno 0 level a ma 8 level.

1 komentarz:

  1. Ja ten lvl ,jeżeli policzyć ile grałam wbiłam w 1,5 godzinki,a na Polskim długo się wbija lvl....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...