Menu górne

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pretty 80s

Cześć ! Z tej strony Alex. :)

W tym poście ukażą się dwa looki z motywu "Pretty 80s", czyli "Piękne lata 80".

Look 1


Oto pierwszy look.
Nie podobały mi się WSZYSTKIE fryzury ! Takie wielkie i drogie czupryny? Nie, dla mnie odpada.
Tu tą "czuprynę" wzięłam, tylko ze względu na to, że jest z motywu i jest nie-VIP.
Mam w szafie te włosy, czarne, ale nadal żałuję, że je posiadam.
A ta cena ? 3150 sc za 3 rzeczy? Kiedyś za 3 rzeczy ledwie 1000 było.
A Wam? Podoba się? Piszcie w komentarzach ! :*

Paleta kolorów:


Na czarno zaznaczyłam odcień włosów, na czerwono - barwy ciuchów.

Look 2


Ten look jest... PRZEŚLICZNY ! *-*
Może i neonowy, który nigdy mi się nie podobał, ale do tego motywu pasuje, bo i on jest neonowy. :)
Bransoletki - z lewej i prawej - są VIP. Reszta to ciuchy dla zwykłych użytkowników. 6 ciuchów - 4125 sc, a bez dodatków VIP wynosić będzie 3425 StarCoins.

Paleta:


Teraz na zmianę; na czarno zaznaczyłam kolorystykę ciuchów, a na czerwono - odcień włosów.

Opinię proszę napisać w komentarzu ! Z góry dziękuję. :)

~Alexandra st 100 a

4 komentarze:

  1. Look byłby śliczny gdyby nie te włosy ;v Wystarczy je zmienić i będzie cudo!

    Zapraszam na mojego bloga ;) Wystarczy kliknąc <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :3 Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://szlachta-na-msp.blogspot.com/
    ~ Isabell..

    OdpowiedzUsuń
  3. DARMOWY VIP!!! Tylko tutaj:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spk post c:

    ~Shad
    razem-w-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...