Menu górne

niedziela, 7 czerwca 2015

Geek Chic

Cześć ! Tu Alex. :)

Post jest poświęcony lookom z konkursu "Geek Chic". Przygotowałam dla Was 3 looki.

Look 1


Kosz stylizacji wynosi 2025 StarCoins i jest całkowicie nie-VIP.
Zakochałam się w tych włosach !
Look posiada jaskrawy kolor - seledynowy - z ciemniejszym kolorem - wyblakłym purpurowym, bo jakżeby inaczej? Jaskrawy z jaskrawym wyglądałoby okropnie, tak samo ciemny z ciemnym.


Look 2


Chciałam tutaj pochwalić twórczość MSP, ponieważ spódnica i TOP są kompletem. ^-^
Minus jest taki, że tylko spódnica jest VIP. :v
Bardzo mi się podoba ten odcień fioletu, a nie chciałam łączyć go z innym kolorem, ponieważ będzie on trochę niewidoczny, więc użyłam białego, który z fioletem bardzo dobrze się komponuje. :)

Na odcieniu fioletu użyłam czerwonej ramki, ponieważ czarna byłaby trochę niewidoczna, a staram się, by wszystko było wyraźne. :)
Look 3


Ten look został stworzony specjalnie dla VIP'ów. Stylizacja posiada suknie i włosy z pasemka VIP.
Użyłam nawet kolorów kojarzącymi się z VIP'em, czyli złoty, a włosy też można nazwać złotymi, lecz są ciemniejszym odcieniem złotego, a jeszcze lepszą moc dodało to, że użyłam na pasemka tego samego koloru, co suknia.


To już wszystko !

~Alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...