Menu górne

niedziela, 24 maja 2015

Cosplay Cool

Cześć ! Tu Alex. :)

Cosplay Cool - w tłumaczeniu słowo znaczy "Fajne Cosplaye"
Cosplay - czyli upodabniamy swoją Movie Star do gwiazdy np. filmowej, itd. bądź znanych Vocaloidów i postaci z znanej nam Anime. Najbardziej jest popularna Hatsune Miku.
Ten konkurs został stworzony z myślą o Anime itp., itd.

Zacznijmy od:

1. Naruto (Shippuden)

Postać oryginalna:

Obraz należy do: http://pl.naruto.wikia.com

Jest to postać chłopaka, ale w naszej grze jest dostępna jak i na dziewczynę, tak na chłopaka. :)

Dziewczyna:


Według mnie udało mi się, ale nie pasuje tu tylko ten napis "Work It" na bluzce ze spodniami.
Najgorsze jest to, że włosy są VIP (w tym opaska jest z włosami, lecz można włosy podmienić i dodać osobną opaskę, bo jest).

Kolory:


Na czerwono zaznaczyłam kolor napisów (Work It) na bluzce oraz spodniach i opaskę. Na czarno zaznaczyłam kolor włosów, a na niebiesko (tak naprawdę to indygo) kolor bluzy i spodni.


Chłopak:


Wydaje mi się, że wszystko wyszło mi porządnie, a Wam? :)

Kolory:


Wszystko jest tak, jak ostatnio. Tylko odcień czerni jest trochę jaśniejszy, kolor ten nazywa się szary (wiadome XD).

2. Hatsune Miku (Vocaloid)

Wersji tej postaci jest BARDZO wiele, ale tu pokażę jedną, oryginalną, specjalnie przygotowaną przez MovieStarPlanet.
Oryginał:


Wersja MSP:



Wersja jest świetna, chociaż była bluza bardziej podobna, co miała takie rękawy po prawej i lewej, tak jak na obrazku, tylko, że spódnica dostępna była tylko w jednym kolorze, a na obrazku są dwa, więc spróbowałam zrobić tak, jak jest.

Kolory:


Na czerwono zaznaczyłam częściowy kolor butów i spódnicy. Na indygo jest bardzo jasny szary, został użyty tylko na koszulce. Na czarno są: włosy, kolor oczu, częściowo buty i krawacik.

3. Freddy

Freddy to postać z gry FNaF (pełna nazwa: Five Nights at Freddy's).
Golden Freddiego można znaleźć >>TUTAJ<<


Przepraszam, że w takiej dziwnej odsłonie, ale tylko takiego znalazłam, który jest "cały". xD


Nie mogłam nic poradzić na oczy... no cóż, mówi się "trudno". Look wynosi 1750 StarCoins.

Kolory:


Na turkusowo zaznaczyłam kolor czapki i muchy. Na czerwono zaznaczyłam odcień brązowy, który jest użyty do futra Freddiego. Na czarno zaznaczyłam kolor jego brzuszka.

Jeżeli macie do przekazania mi inne cosplay'e, proszę, piszcie w komentarzach. :)

~Alexandra st 100 a

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...