Menu górne

czwartek, 7 maja 2015

Halo, cześć, hej, czołem, ahoj!- Poznajcie Sonico, Haloo Aureliaa Jesteem

Witajcie! Dziękuję za przyjęcie Alex mnie do bloga z tygodniowym staraniem się. Poznajcie mnie, jestem Aurelia stąd to ''Haloo Aureliaa Jesteem''. Pomimo, że nazywam się Aurelia, mój pseudonim to Sonico, niekiedy też AoRisa. Te konto które mam na MovieStarPlanet, nie należy do mnie. Dała mi je pewna dziewczyna, co niezbyt mi się spodobało z kilku powodów. No, ale jak dostałam, to dostałam, a teraz prowadzę bloga. Interesuję się sportem. Uwielbiam grać w piłkę nożną i biegać, a kiedyś brałam udział w maratonie. Na MSP gram od nie dawna i planuję kupić VIP'a na kilka miesięcy. Uwielbiam Japonię oraz mam ochotę czasami przywalić osobom które mówią ''kałaji Japonia jest dla pedałów''. To naprawdę irytujące bo ja nie hejtuję ich ulubionych krajów. Co do kuchni, i odżywiania się, jem sushi. Co prawda, nie jem mięsa ponieważ miałoby lepsze życie niż skończenie na czyimś stole. To samo tyczy się ryb. W sushi są ryby, a więc daję je swojemu kotkowi któremu rośnie brzuch od jedzenia. XD
Otóż to, koniec posta, aczkolwiek wyczekujcie mnie w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...