Menu górne

niedziela, 17 maja 2015

Looki+Wyjaśnienia

Konnichiwa! ^w^
Wiem... długo mnie nie było. To dlatego że jestem idiotką i musiałam przekroczyć limit internetu. ;-;
ALE WRACAM! Jak mało osób się cieszy? :))))
No dobra...dzisiaj zrobię looki (nie do nowego konkursu tylko takie sobie looki XD)
Zaczynamy...
(Nazwy będą polskie)
Pierwszy look:

"Dziewczyna sportowca" (jaka nazwa XD).


Look kosztuje 1875 SC. Jest nawet tani. Podoba mi się. Jest złożony tylko z trzech rzeczy. Włosów, butów i spodni...

2. ''Walentynki''
(taaa, wiem że spóźnione XD)


Kosztuje tyle samo co poprzedni look. Również składa się z trzech rzeczy: włosów, butów i sukienki. Wg. mnie jest śliczny ^^

3. ''Brązowy i czarny''
(tutaj wykorzystam stary look...)


Jest droższy niż oba poprzednie looki. Składa się z sześciu rzeczy: butów, sukienki, włosów, muchy, wianka i (o luju nie mg znaleźć szóstej rzeczy ;-;) z czegoś tam jeszcze c:

Teraz robimy DROGIEGO look'a ^^

''(On nie ma nazwy)''



Nie jest aż tak MEGA drogi. Kosztuje tylko 8600. Składa się z dziewięciu rzeczy (8 bo tam przypadkowo coś dodałam, więc kosztue 8000 SC)...

''Licznik'':

Mucha - 300 SC
Korona - 450 SC
Skrzydła - 1000 SC
Włosy - 700 SC
Makijaż - 1000 SC
Spodnie - 550 SC
Sukienka - 2200 SC
Buty - 1800 SC

No dbr...to na tyle.
Pa, pa :3

~SpringTrap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...