Menu górne

sobota, 14 marca 2015

Rags To Riches

Witajcie kochani ! Z tej strony AMYLIGHT, jeżeli w ogóle mnie ktokolwiek pamięta, po tej długiej przerwie. Powracam z nowymi look'ami, o które prosiła mnie Alex. :)
Motyw opiera się na filmie o Kopciuszku. Jak widać zawitał do naszej gry ! Od jakiegoś czasu, dodają motywy z bajek. Wcześniej Kraina Lodu, teraz Kopciuszek, a następnie ?

Look 1

Przygotowałam go bardziej wiosennie, bo wiosna nadchodzi. W sumie, to te kolorki mi się podobają.


Look wynosi 2575 StarCoins, ale lepiej nie kupować butów, bo suknia zakrywa, więc to tylko strata StarCoins. Kolorki są - jakby to nazwać - podchwytliwe. Sukienka z rękawkami już tak mają, że jak wybierze się kolor ten sam, to tu jest jaśniejszy, a tam ciemniejszy. Więc kolor rękawków zaznaczyłam na czerwono.


Look 2

Teraz pokażę look taki nietypowy, nie polegającym na tym motywie.


Look wynosi 1725, jak na dobry komplet, dla tych biedniejszych. :D Kolorki są słodkie, lecz włosy - moim zdaniem nie pasują. Powinnam chyba wybrać inne. :/ Ok, to teraz paleta:


Look 3
Będzie on bardziej pasował do poprzedniego motywu - Emo Dreamers.
Muszę powiedzieć, że lubię takie style.


Nie będę podawała palety kolorów, ponieważ kolory są podstawowe - biały i czarny.

~AMYLIGHT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...