Menu górne

poniedziałek, 9 marca 2015

Look! #1 "My sweet things".

Cześć!♥
Tutaj Zaylie, czyli ta nowa. Dziś pokaże wam mój pierwszy look na tym blogu! Historyczny moment, tłumy szaleją! (Co ja wygaduję?) Dobra, więc na polski tytuł mojej stylizacji to dosłownie: "Moje słodkie myśli". Bez skojarzeń pls. Ale może go w końcu pokażę, bo się rozgadałam na początek.



Zakochałam się w nim ♥ Ma w sobie to coś. Słodkie kucyki, spódniczka, bluzka bez ramiączek, creepers'y, kokardka... Nic dodać nic ująć! Jest troszkę drogi, ale chyba jest tego wart. Skład stroju:



Przygotowałam jeszcze 2 wersje kolorystyczne, oto one:


Czarno - szare ubrania, i różowe włosy! Taki jakby, "Pastel Goth"? Nie wiem, nie znam się na różnych stylach. W każdym razie ładnie, ale oryginał wygrywa!


Niby słodko ale nie do końca. Ciemny róż, już prawie fiolet i neonowy niebieski. Myślę że idealne dla odważnych dziewczyn!

To chyba tyle...



Dobra Buźki PA! :**

2 komentarze:

  1. jako twój pierwszy look'owy post, to mi sie podoba, już lece go kupić ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...