Menu górne

piątek, 6 marca 2015

Podziękowania

Cześć ! Tu Alex.

Chciałam podziękować kilku osobom, które bardzo mi pomogły i zasługują na specjalne wyróżnienie.

Bardzo dziękuję za specjalne pozdrowienie od Merykoniara - jest to moje pierwsze pozdrowienie. ;')
Bardzo mi to pomogło, bo musiałam rozdać kilka prezentów z listy życzeń i mi brakowało kasy i dostałam nagle to pozdrowienie. Pomogło mi także troszku z levelem. :) - Dziękuję.


I moje drugie w życiu msp specjalne pozdrowienie od Zaylie. Dziękuję jej bardzo. ^_^ To jeszcze nie koniec. ;D

Następne podziękowania dla (nick na msp): Zendaya0999


Dzięki niej, mam cały ten komplet. Po prostu nie wiem, jak się odwdzięczyć. ^_^
Dziękuję także innym osobom, które kupiły mi ostatnio jakiekolwiek prezenty. :*

To chyba tyle. Jeżeli znajdą się inne "upominki", po prostu dodam edit tego posta lub nowy. ^^


~Alexandra st 100 a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...