Menu górne

poniedziałek, 16 marca 2015

Pixie i Zac - Co o nich myślicie?

Cześć!♥
Dziś porozmawiamy sobie o Pixie i Zac'u. Wiele osób ma do nich wielki uraz, tak jakby coś im zrobili. Oczywiście więcej się trąbi (?) o Pani Pixie. Czemu? Dlatego ponieważ dziewczyn na naszej planecie jest zdecydowana większość oczywiście. Dobrze, więc może po tym mega długim wstępie w końcu zacznę gadać. A, i może jeszcze dodam, że będziemy ich oceniać :)

"Wiadomość" od MSP.


Estetyczna, prosta forma przekazu dla użytkowników. Hmm... Myślę że zasługuję na 4/5 pkt.

Profile Zaca i Pixie.



(Ach, ten Paint!) Więc, profile mi się podobają ze względu na dużą ilość koloru fioletowego (mojego ulubionego kolorku ♥) oraz, przypomina mi troszkę takie...GALAXY! Kocham, kocham, i jeszcze raz KOCHAM! 5/5.

Looki.




Obydwa wybrałam zwierzęce by lepiej je porównać. Jak widać Panna Star jest takim słodkim liskiem (:3), a Pan Sky jest takim dziiwnym łosiem. Mi osobiście bardziej podoba się ubiór Pix, ale i tak bym nie kupiła :/ 2/5.

Zdjęcia.




Pierwsze zdjęcie: Piękna wiśnia kwitnąca w pełni! To bardzo ładne zdjęcie. Takie...inne? Dlaczego? Ponieważ zwykle zdjęcia to jest coś typu "Znasz daj like!". A taki ładny krajobraz warto obejrzeć :)
Co do ciasteczek. Powiem tyle "DAAJCIE MI JEEE!". 5/5.

BONUS + Temat na forum o naszych nowych kolegach.


Ja się z wami żegnam.


Dobra Buźki PA! ^^




EDIT: Pamiętajcie że jeżeli chcecie mi coś przekazać to w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...