Menu górne

piątek, 6 marca 2015

"Poznajmy się".

Cześć!♥ 
Nazywam się Zuza i będę nową redaktorką tego bloga. Prowadzę bloga >>link<<. Zostałam przyjęta ponieważ Amy jak mówiła ma przerwę. Ale, może powiem coś o sobie? (To chyba dobry pomysł B/) Więc, jak już mówiłam mam na imię Zuza, ale możecie  mówić na mnie Wuzieł, Zaylie, Banan, Zay, Zuzka itd. 
Chyba jestem *na razie* najstarszą z redaktorek, ponieważ urodziłam się w 2003 roku.
Interesuję się graniem w różne gry, rysowaniem, lepieniem z modeliny oraz muzyką.
Umiem robić loga, nagłówki i, inne  bzdety. Jestem znana z tego że często mam głupawkę :P
Mam nadzieję że mnie polubicie i będziemy się razem fajnie bawić :)
Będę wrzucać tu looki, (jeżeli mogę, a jak nie to trudno) loga, nowe konkursy 
oraz co będziecie chcieli! Chciałabym byście napisali pod tym postem
jakieś pytania bym mogła wam odpowiedzieć w następnym poście. 
Będę bardzo wdzięczna. 
A i kocham was ☻


Dobra Buźki PA! :33




Edit: Chcę tylko dodać że wszystkie "hejty" na mój temat mam w nosie. A, i wrzucę wam mój zrzut ekranu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...