Menu górne

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Post powitalny, czyli co powinniście o mnie wiedzieć - Fakty i Zasady (Moje zasady)

Konnichiwa! ^w^
Kojarzycie może SpringTrap'a z chat'u ? Zgadnijcie kto to pisze...Właśnie SpringTrap...BOOM ! Zdziwieni? Hyhyhyhy, zaskoczeni?
Dobra, będę pisać normalnie...
Fakty o mnie:
Dam 10 faktów #ACO:
1. Mam dziwną klasę.
2. Nie przeklinam (jedynie jak ktoś mnie wkurzy).
3. Potrafię być podła.
4. Jestem miła dla ludzi,których znam lub tych którzy też są dla mnie mili a także dla nowych przyjaciół. ^w^
5. Jedyna w klasie mam aska (TO SMUTNE! :<)
6. Z moją BFF śmieję się z ludzi.
7. Lubię opowiadać suchary.
8. Wiem wszystko o FNaF (jak chcesz coś wiedzieć to pisz na priv).
9. NIENAWIDZĘ FAŁSZYWYCH PRZYJACIÓŁ. T^T
10. Lubię rysować ^w^ (chociaż nie zawsze mi to wychodzi uwielbiam to ^w^).

MOJE Zasady:
- Nie wyzywasz mnie = ja nie wyzywam Ciebie
-Szanujesz mnie = Ja szanuję Ciebie
-Nie gadasz bzdur na mnie = Ja nie gadam bzdur na Ciebie
-Jesteś dla mnie miły/miła = Ja jestem miła dla Ciebie

To tyle zasad...

Um... posty będę pisać co 2 TYGODNIE (jeśli to nie problem).

W środę pojawi się dość ciekawy post ;)

Liczę że mnie polubicie :3

Paa <3
~SpringTrap
(Moje logo)

 Macie moje zdj jak sb motyla łapię X'D




TERAZ NA SERIO PAA XDD

1 komentarz:

  1. Fanka FNaFa? Już Cię lubię. ^^
    Zgaduje, że Twój ulubiony animatron to Spring? (Łooo, magiczna Karina!)
    Masz może fejsbuka? Chętnie porozmawiałabym z Tobą - oczywiście, jeśli chcesz.
    Chciałabym też poznać Twoją teorię co do FAJ NAJT AT FREEEEDIS (Grr. Za dużo piosenek..).
    Pozdrawiam c:.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...