Menu górne

środa, 1 kwietnia 2015

April Fools

Cześć ! Tu Amy. :)

Przygotowałam dla Was looki z najnowszego konkursu. Tym razem dużo tych looków - 4 looki ! ^^

Look 1
Ten look przygotowałam w nastroju Wielkanocnym, reszta będzie z motywu.


Czyż ta zieleń nie jest śliczna ? *-* Te włosy wspaniale pasują ! Chociaż do czarnych drobiazgów miałam wątpliwości. :/ Look do zakupu u mnie. :)
O to paleta kolorów:


Look 2


Look wygląda ekskluzywnie, więc przypomina wersję VIP, ale nie jest ! I to w tym looku jest najlepsze. :)
Look jest taki (jak  to ludzie mówią) swag. Albo "bling bling" ^^
Look dostępny do kupienia u Alex, ale inne włosy są. ;)

Kolory:

Look 3
Look będzie się wyróżniał, ze względu na ciuchy z poza konkursu.



Look wygląda słodko ! Kosztuje 2225 StarCoins. Cena wydaje mi się trochę droga, ale to przez włosy i buty. Look do zakupu u Alex. ^^
Kolorki:


Look 4
Oto ostatni look. Ten także będzie się wyróżniał, z tego samego powodu, co look wyżej.


Brak mi słów, taki ekscytujący jest ten look ! Look można nabyć u mnie. ^^
Kolorystyka:


Podobały się ? Cieszę się ! ^-^

~AMYLIGHT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...