Menu górne

wtorek, 21 kwietnia 2015

Nowa

Cześć. Jestem tutaj nową redaktorką. Może zacznijmy od tego że:
Jestem Marta 
Mam 12 lat 
Urodziny obchodzę 21 lipca 
Na MSP jestem Xx Martunia xX 
Na TFM (transformice) jestem : Zasraniguwni (naserio :D) 
Jestem nową właścicielką tego konta na MSP 
Więcej to się dowiecie w swoim czasie. :)
Przepraszam bardzo, że od razu gdy na ten blog się dostałam nie napisałam posta, ale to była późna pora i musiałam to zapisać jako wersje roboczą.
Posty postaram się pisać codziennie lub co dwa dni! :)
Czasami gdy nie mam weny piszę krótkie posty.
Jeśli chcecie się ze mną skontaktować wysyłajcie wiadomości na : muffinka.muff.marta@gmail.com
Aha,nie wspominałam o mojej ksywce :D.
Moja ksywka to Muffinka. Dla leniwych (w skrócie po prostu :D) Muff.
Cieszę się ,że tu się dostałam ♥.
W czwartek nie będzie posta//postów ,bo jadę do lekarza :s
Nie chcę, ale muszę. 
A, mieszkam w Zielonej Górze i nie mam okularów.
Jestem szatynką. (Brązówka :D GHIIHIH)
Właśnie w czwartej jadę do lekarza to od razu do okulisty zbadam se wzrok i może będę mieć zerówki *o* 













IDĘ JUŻ! :*


~Muffinka









Usunęłam logo ,idę zrobić XD :D

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...