Menu górne

środa, 1 kwietnia 2015

Kochani... Żegnajcie ! :(

Chciałam przekazać Wam straszną wiadomość. :( Niestety... nasza załoga (ja i AMYLIGHT) już nie istnieje. Usunęłyśmy się na MSP i to koniec z nami, z blogiem i z wszystkim. :(

Przed usunięciem Amy zostawiła mi taką wiadomość:


Następnie się wylogowała, próbowałam wyszukać w znajomych, nie było jej konta ! Klikam na swój profil, a potem na miniaturkę avatara AMYLIGHT i widzę to:


Sama nie dam rady, więc postanowiłam i ja się usunąć. :( W sensie mam już dość tej gry. I to nie tylko przez AMYLIGHT. Od dawna to planowałam. :(


To już tyle. Chciałam Was pożegnać. :(

~Alexandra st 100 a
























PRIMA APRILIS !!!!!!!!!!!!

Wszystko przerobiłam w paint :D Nigdy nie zrobiłybyśmy takiego czegoś. Wiem, że bardzo Was wystraszyłam, przepraszam. Ale musi być trochę adrenaliny ! :D Ok, to tyle.

~Alexandra st 100 a

3 komentarze:

  1. Ale mnie nabralas. No nieźle wyszły ci te przeróbki w paincie :) Serce mi aż podskoczyło. Najlepszy żart ever. ;*
    ~CarolineLoveYou

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex! Ale mnie nabrałaś!:) Uwierzyłam w to, ponieważ mnie zablokowali i nie wiem co się dzieje na MSP:)
    MajaSablewska246

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...