Menu górne

poniedziałek, 10 marca 2014

Założyciel MSP - Claus Lykke Jensen + Nikomu nie wierzcie, jak ktoś napisze Ci "Jestem założycielem MSP" !

Hej, najpierw zacznijmy od drugiego tematu "Nie wierzcie...itd" więc, dużo osób, pisze, że jest moderatorem/założycielem. Np. mój przypadek, jakaś dziewczyna, napisała mi na TFM "Chcesz VIP na rok ? Jestem założycielem." "Jeżeli nie wierzysz, zapytaj mnie." Skorzystałam, zapytałam, "co to jest testowe MSP" i tu się przyznała, że to hacki ! Nic kompletnie o tym nie wiedziała ! (Opowiem o testowym MSP w następnym poście.)  Więc, nie skorzystałam. Wy też nie wierzcie osobom które mówią coś typu "Jestem moderatorem MSP." ! Nigdy nawet nie nabieraj się na darmowego VIP'a !
To może zakończyć się tak:
• Wejdzie Ci na konto (Po podaniu swojego hasła/maila) i zrobi VIP, a potem TY
musisz płacić, lub iść do więzienia.;-;
• Wejdzie Ci na konto i ukradnie Ci ciuchy/rzeczy, a jeżeli ma hacki, to też SC, fame, diamonds!
• Zmieni Ci hasło i konto Ci przepadnie (Ale być może, że masz e-maila, chyba, że Go zmieni zanim zmieni hasło.) 
A jeżeli chodzi o ten pierwszy "Założyciel MSP - Claus Lykke Jensen" To już jest prawdziwy założyciel.
Nazywa się: Claus Lykke Jensen.
Jeżeli chodzi o MSP, to powstało w 2009r. Ale MSP jest z Danii. Wtedy nie było wersji PL, tylko DK (Duński.) Wszędzie, na każdej wersji zobaczymy użytkownika Claus. Jest on z roku 2009, miesiącu styczeń.
Oczywiście, na wersji PL się nie loguje. WYJĄTEK, dziś się zalogował ! O.O
Ma też ukrytą dziewczynę, która nawet nie jest modem, nikim, użytkownik który się nie loguje.
Nie widać jej, ale po najechaniu myszką wyś. nick.
Ale, jak mówię, że jest z Danii, a status Polski, to se użył google tłumacz :D Albo coś...


Pewnie Claus jest wkurwiony na kratki. XD
A wiec Claus nie ma znaczka "moderator" bo nie musi, i tak jest założycielem a nie modem, nieprawdaż ? :D
Ehh... Dopiero później powstało MSP.PL. itd.
To tyle. ♥

3 komentarze:

  1. A można tak, żeby było więcej fryzur, bluzek, spodni, spudniczek, butów? A no i darmowy vip na rok i jeszcze więcej no... Po prostu wszystkiego więcej proszeeee!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czy na msp można przywrócić cześć rzeczy z starego msp czyli motywy , grafika , zwierzki czyli roślinki i czescej tydzień uni

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...