Menu górne

środa, 12 marca 2014

Nowość ! - KRATECZKI (###) -.-"

Hey.Dawno nie pisałam bo nie miałam o czym.Teraz mam o czym pisać i to dużo.
Na MSP pojawiły się nowe znaki o.O 
Wątek na ten temat na forum:

>Kliknij na zdjęcie<
Nie można pisać zwykłych słów np.:
czekolada,słodycze albo zamiast emotek wychodzą te okropne kratki ###...
Najpierw nie wiedziałam o co chodzi.Potem jakaś dziewczyna napisała mi żebym próbowała napisać czekolada.
Mody (moderatorzy) zwariowali.
Wszyscy robią "PROTESTY" przeciw #. Widać na screenie ten temat.I widać również temat z zabawą pt : Napisz ....... z zamkniętymi oczami - czy coś takiego.I te słowa (słowo) jest zakratkowane...
Dowiedziałam się że nie można robić filmów, dlatego że część słów jest zakratkowane...Nw czy w artach też tak jest.
Nie można pisać ze znajomymi bo część słów jest z #'mi...
Trzeba pisać z błędami :c
To chyba tyle.
Na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...