Menu górne

czwartek, 6 marca 2014

Wasze marzenie ! - UNIKATY!!! + Nowy sklep już jest ! + więcej !!!

Cześć ! Zauważyłam właśnie, iż już zmiany są ! Tak, na Polskim! Już rozwiązałam dlaczego tak ! Więc zmiany już są, niżej napiszę dlaczego są te zmiany. ;) Więc jeżeli chodzi o ten znaczek z dwoma ludzikami, to właśnie jest tak jak mówiłam, możemy się widzieć, ale tylko dwie osoby czyli Ty i inna. 
Ja po lewej, a po prawej nasza MissGwiazdaOla... ;)


A jeżeli chodzi o listę i zakup, to musimy kliknąć na koszyk.
Potem wyświetli nam się to, nowa zmiana, której nie zauważyłam !


To wszystko, reszta zmian jest pokazana w starszym poście. :)
Ok, teraz nasze marzenia:
• Unikaty
• żeby rzeczy VIP, były rozdzielone.

Tak, to wszystko powróciło !!!
Cieszmy się unikatami, starymi, i dodali nie te unikaty, np. a żeby jakiś unikat był. -,-
Bzdura, tym razem są wszystkie, na zawsze !
No chyba, że będzie nowa zmiana i je usuną, więc poinformuję Was o tym. :(
I pełno innych ciuchów wróciło !
A dlaczego powróciły ?
Pamiętacie jak było strasznie dużooo tych ciuchów i stron ?
Właśnie, dlatego usunięto.
A teraz wszyscy spamują wszędzie gdzie popadnie:
• Forum
• Ściana modów
• Statusy
• Poczta na e-maile modów
Więc, moderatorzy na pewno, mają tego dość !
Więc Wam przywrócili.
Ale najpierw musieli wprowadzić zmiany, bo unikaty usunęli, bo musieli sprzątać sklep.
Więc teraz zostało posegregowane i tylko w jednym miejscu można je znaleźć.
A teraz VIP, którzy chcieli mieć posegregowane VIP, a normalne.
Było zamieszanie z tym, bo VIP ciuchy były na samym końcu sklepy, a tych stron
jest ponad 300, a ludzie niektórzy mają tylko 1 godzinę czasu na granie ! Ja nie mam ograniczeń.
Więc, najlepiej twórcom i tym co zrobili to dzieło, podziękujmy !
Bo to nawet nie wiecie jak dużo czasu to zabiera, aby to zrealizować i zaprojektować i reszta !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...