Menu górne

piątek, 14 marca 2014

Zakupy + Pomożecie?

Hej.
Postanowiłam zrobić jakieś zakupy na MSP.
Chciałam zakupić Sobie jakiś strój.
Znalazłam kilka rzeczy które spodobały mi się,nie mam za dużo SC więc cały ten strój dodałam do L.Ż.
Oto ten strój :
 Ładna?
Wiem,wiem kosztuje 2125 SC...
Nigdy nie uzbieram takiej kwoty :c
Chyba że mi pomożecie :)

Do stworzenia tej ładnej lali potrzeba takich kolorów : (użyłam tych kolorów do)
 Jeansów (czytaj;dżinsów),trampek,topu (bluzki),zegarka,bransoletki,serduszka pod oczko.

Jeżeli chodzi o włosy mam je od dawna :)
To jest ciemny blond :
Jeżeli pomyliłam kolory czy coś to piszcie na MSP do mnie na priv - clodenwolfvip4

PS.Te rzeczy mam na Liście życzeń :

PS2.Pomożecie mi zebrać te 2125 SC?
Chociaż troszeczkę!
Dla mnie każdy SC się liczy!
Nie zmuszam was do pomagania mi.

Chyba to będzie na tyle
Pa
~clodenwolfvip4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...