Menu górne

sobota, 27 września 2014

Unikaty w Design studio na Niemieckim MSP !!!

Witajcie, tu Alex.
Mam wiele postów dla Was z nowościami i funkcjami !
Będzie tych postów ponad 4 podajże.
Ten który czytacie, będzie właśnie o unikatach w design studio, które zniknęły 25 września ze sklepów.
O tych unikatach dowiedziałam się z bloga mojej znajomej XxPorshiaXx (KLIK).
Zamierzałam to sprawdzić. Własnymi oczami nie mogłam uwierzyć.
Same unikaty ! Ale... prawie każdy jest od jednej użytkowniczki, może to jakiś błąd który poznała ?
Wyobrażam sobie, że ten błąd działał 25 września i już nie działa, a w Design Studio jeszcze są.
Szkoda, że tylko Niemcy mogą z tego korzystać. :(
Najdziwniejsze to, że znalazłam unikaty papierosy, fajki itd.
Tych unikatów nie było chyba. O.o



Niestety nie są do kupna.
Może to hackerzy to robią ?
Kto wie...

Dwa miesiące temu miałam pisać o użytkowniczce pierwsza w rankingu w Niemczech która jest podejrzana jako hacker, bo data stworzenia konta to 1901 rok i ona miała te unikaty co są widoczne na screenach.

~alexandra st 100 a

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...